اسباب کشی در آمل

۵ اشتباه بزرگ هنگام اسباب کشی

در اینجا به ۵ نکته و اشتباه بزرگی که قبل و هنگام اسباب کشی ممکن است دچار آنها شوید، می پردازیم. به این نکات توجه کافی داشته باشید، تا تصمیمات مناسبتری بگیرید و از هرگونه کلاهبرداری در امان بمانید.

 

  • انجام شخصی اسباب کشی

اکثر افراد دشواری اسباب کشی را کمتر از آنچه حقیقت دارد تخمین می زنند. موانع زیادی در مسیر انجام شخصی اسباب کشی وجود دارد، که متداول ترین آنها در ادامه آمده اند؛ آسیب احتمالی به کالا، زمان مورد نیاز برای بسته بندی، بار زدن وسائل، حرکت کردن، باز کردن بسته ها و مهم تر از همه، استرس اسباب کشی.

 

  • تخمین و برآورد از پشت تلفن

اگر اسباب کشی کوچکی دارید، این کار مشکلی نخواهد داشت اما در اکثر مواقع این اتفاق نتیجه درستی به دست نمی دهد. هنگام صحبت با شرکت اسباب کشی، حتما درخواست کنید که حضوری تخمین و برآوردهای مورد نظر را محاسبه کنند. حتما نیاز است که نماینده شرکت اسباب کشی از نزدیک تمام وسائل را ببیند و با توجه به شرایط شما، برآوردها را اعلام کند.

 

  • اسباب کشی در یک فصل شلوغ

معمولا تابستان شلوغ ترین فصل برای جابجایی و اسباب کشی است، بیشتر به این خاطر که مدرسه ها تعطیل هستند. هنگام تعطیلات بزرگ و طولانی نیز شاهد اسباب کشی های زیادی هستیم؛ مانند عید نوروز. لذا پیشنهاد می دهیم در این زمان ها از اسباب کشی خود داری کنید و اگر در واقع اختیاری در مورد این قضیه ندارید از ۴ تا ۶ ماه قبل سفارش خود را ثبت کنید.

 

  • دقت ناکافی داشتن به بیمه نامه

هنگام اسباب کشی اتفاقات مختلفی رخ می دهد. فرض کنید جعبه ظروف چینی محبوب تان زمین بیفتد و بشکند، اگر شرکت اسباب کشی مورد نظر ضمانت خسارت را قبول نکرده باشد، به هیچ عنوان نمی توانید هزینه این خسارت را از آنها بگیرید. به همین دلیل ضروری است که مدارک را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که شرکت مورد نظرتان بیمه ی خسارات پیش آمده را به عهده می گیرد.

 

  • قیمت اسباب کشی فوق العاده کم

هر شرکت یا فردی که قیمتی حدود ۲۵% تا ۴۰% زیر قیمت معمول اسباب کشی پیشنهاد دهد حتما قصد کلاهبرداری دارد. اتفاقی که واقعا می افتد اینگونه است که شما قرارداد را می بندید و هنگام پرداخت هزینه متوجه می شوید که هزینه های گزافی به قرارداد افزوده شده است و در نهایت بیشتر از شرکت های دیگر هزینه پرداخت خواهید کرد. مشکل دیگر این است که در صورت پرداخت نکردن مبلغ، این شرکت ها وسائل شما را گرو نگه میدارند.

 

انتخاب شرکت اسباب کشی منزل مناسب

اکثر افراد توجه زیادی به شرکت و افرادی که قرار است، حمل بارشان را انجام دهد نمی کنند، این اتفاق به این دلیل است که سادگی اسباب کشی وقتی با تصمیم در مورد شرکت مناسب اسباب کشی همراه می شود، دشوارتر می شود. بجای انتخاب کاملا اتفاقی یک شرکت اسباب کشی، مراحل زیر را دنبال کنید تا شرکت مناسب خود را پیدا کنید.

 

هزینه اسباب کشی پیشنهادی شرکت های حمل بار

یک شرکت اسباب کشی معتبر می تواند با ارائه دقیق هزینه هایش جهت برنامه ریزی دقیق شما، اسباب کشی را براحتی پیش ببرد. شرکتی که نماینده خود را برای برآورد کردن هزینه بفرستد می تواند هزینه ی قطعی تری نسبت به شرکت هایی که تلفنی یا بصورت آنلاین هزینه را مشخص می کنند، ارائه دهد. به موارد زیر در برآورد و تخمین هزینه اسباب کشی دقت کافی داشته باشید.

 

  • موارد دقیقی که در هزینه اعمال می شوند را جویا شوید

بعضی از شرکت های باربری و اسباب کشی، فقط هزینه کارگر، بسته بندی، بار زدن و خالی کردن را اعلام می کنند و به هر دلیلی اشاره ای به هزینه کامیون نمی کنند. بعضی از شرکت های دیگر اسباب کشی نیز فقط به مدت زمانی که طول می کشد اسباب کشی انجام شود، اشاره می کنند و از ذکر هزینه بسته بندی و استفاده از کامیون پرهیز می کنند.

با اطلاع دقیق از هزینه هایی که قرار است پرداخت شود و جزئیات آن، برنامه ریزی دقیق تری نسبت به حالتی که قیمت کلی گفته می شود، خواهید داشت. وقتی که لیست دقیق مواردی که جزء هزینه ها هستند را متوجه شدید می توانید درخواست دهید تا لیست موارد تخمینی اضافه را نیز ارائه دهند.

 

 

اگر کالایی گم شود یا آسیب ببیند، چه کنیم؟

عوامل زیادی هنگام اسباب کشی در نظر گرفته می شوند. هزینه ای که صرف می کنید، خاطراتی که در ذهنتان نقش می بندند و مهم تر از همه، دارایی هایتان. معمولا در هنگام اسباب کشی دارایی های شخصی تان در یک کامیون بار زده می شوند و حتی در شرایطی که کامیون با احتیاط رانده شود، احتمال وقوع حادثه و گم شدن یا آسیب دیدن اموالتان وجود دارد.
شرکت حمل بار در حفاظت ارزش کالای مورد حمل مسئول است.

البته این مسئولیت سطوح مختلفی دارد. سطح مسئولیتی که در اسباب کشی به عهده شرکت می گذارید، نوع و مقداری که شرکت باید در ازای کالای گم شده یا آسیب دیده بپردازد را مشخص می کند. از انواع ضمانت نامه هایی که شرکت ارائه می دهد آگاهی داشته باشید.

 

نکاتی برای یک اسباب کشی موفق
  • اطلاعات شرکت اسباب کشی را بدست آورید و از صحت آن مطمئن شوید.

هر کدام از موارد زیر نشانه بی اعتباری شرکت می باشد:

  • هیچ آدرس یا شماره تماسی در قسمت اطلاعات شرکت اسباب کشی مشاهده نشود.
  • قیمت پیشنهادی برای اسباب کشی به میزان قابل توجهی پایین باشد

 

  • حداقل سه برآورد حضوری از شرکت های مختلف اسباب کشی دریافت کنید. نسبت به هرگونه برآورد ضمانت دهی شده از پشت تلفن یا اسباب کشی آنلاین آگاه باشید. در عوض درخواست کنید که نماینده شرکت اسباب کشی بصورت حضوری بیاید و یک برآورد حضوری ارائه دهد. اگر شرکت اسباب کشی اصرار داشت که بدون دیدن اموال و شرایط خانه می تواند از پشت تلفن برآورد مناسبی ارائه دهد، بهتر است به سراغ شرکت دیگری بروید.
  • امتیاز یا نظر کاربران سایت را چک کنید. البته گاها نظرهای وارد شده در سایت تقلبی هستند، لذا سعی کنید نظر دوستان و آشنایان را نیز جویا شوید.
  • از سطح مسئولیت پذیری و ارزش گذاری کالا توسط شرکت حمل اثاثیه منزل آگاه شوید.
  • از پرداخت پیش پرداخت زیاد پرهیز کنید. با اینکه بعضی از شرکت های اسباب کشی به عنوان بیعانه و بالا رفتن حس اعتماد بین طرفین هزینه ای را درخواست می کنند (مخصوصا در زمان شلوغی برای نگه داشتن رزرو مشتری.) ولی از هر شرکتی که بیعانه زیاد یا کل هزینه را قبل از انجام کار طلب می کند دوری کنید.
  • مطمئن شوید تمام قرارداد بین شما و شرکت اسباب کشی بصورت مکتوب در آمده باشد و از تمام صفحاتی که امضا می کنید، یک کپی نگه دارید، مخصوصا مدرک مهمی با نام بارنامه. هیچ برگه ی خالی ای را امضا نکنید.

 

 

جهت ارتباط با ما می توانید از طریق راه های زیر ، تماس حاصل فرمایید .

شرکت خدماتی تمام کار ایران زمین

بابل - میدان دانشگاه - دانش 20

 

Template Design:Dima Group